کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9366 | مشاهده و دانلود: 756774777 | آخرین بروزرسانی: 1403/06/04 | اعضاء: 318384 | نظرات: 37978
www.esetupdate.ir
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
🖤ایام شهادت اباعبدالله الحسین علیه السلام و یاران باوفایش تسلیت باد🖤

🔰جایگزین مناسب Kaspersky خرید لایسنس نود 32

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورت از کارافتادن جایگزین می شود.

آپدیت نود 32

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

انتقال محتوا از جیمیل به وان نوت با Obindo

به گزارش سافت گذر به نقل اززومیت؛ سرویس OneNote مایکروسافت تقریبا در همه پلتفرم‌ها و سرویس‌های حیاتی دیگر راه خود را باز کرده است. اکنون این سرویس از مایکروسافت نه به وسیله گوگل بلکه به کمک یک توسعه دهنده با نام Obindo به جیمیل آمده است.

Obindo یکی از شرکای توسعه دهنده سرویس OneNote است که افزونه‌‌ای برای مرورگر کروم ساخته‌ تا به وسیله آن، حتی بدون خارج شدن از صندوق ورودی جیمیل، بتوان محتوای ایمیل‌های سرویس جیمیل را مستقیم به وان‌نوت فرستاد.

gmail-to-onenote-with-obindo-2

گذشته از اشتراک گذاری محتوای ایمیل‌ها در وان‌نوت، Obindo همچنین فرصت اشتراک محتوا بین سرویس‌های مختلف دیگری همچون دراپ‌باکس، گوگل درایو، Yammer، فیس‌بوک، توییتر، لینکداین و موارد بیشتر را میسر کرده است.

gmail-to-onenote-with-obindo-4

حال که وان‌نوت مایکروسافت با جیمیل گوگل به وسیله Obindo ادغام شده‌اند، نه تنها می‌توان متنها را منتقل کرد، بلکه تصاویر نیز از جیمیل قابل انتقال به وان‌نوت شده‌اند. بنابراین اگر از سرویس جیمیل برای مدیریت ایمیل‌ها و از وان‌نوت برای یادداشت برداری و نوشتن ایده‌های خود استفاده می‌کنید، ابزار Obindo راهی بسیار عالی پیش روی شما گذاشته که دیگر نیاز به کپی و پیست کردن متون یا دانلود و آپلود تصاویر نباشد.

شما می‌توانید افزونه Obindo را برای مرورگر کروم از این لینک دانلود کنید. همچنین بهتر است بدانید که به صورت کلی افزونه Obindo یک سرویس پولی است و نسخه رایگان آن با محدودیت‌هایی رو به رو است.


نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 25645 گروه خبری: اخبار فناوری منبع خبر: zoomit.ir تاریخ خبر: 1393/12/25 تعداد مشاهده: 2323
کلید واژه ها: , , ,
سافت گذر